Manifest împotriva crispării

21 Iul

Bună ziua pe toata durata ei şi la toată lumea!

Sper că nu sunteţi în timpul programului de lucru: nu aşa se construieşte capitalismul, viitorul luminos al pomenirii! Şi nu vă neglijaţi familia ca să vă zgâiţi la bloguri!

Totuşi, dacă nu aveţi altceva mai bun de făcut, închideţi afurisitul de televizor şi veniţi cu toţii, cu mic cu mare, pe blog.

Măcar aici vorbim frumos, nu suduim, nu terfelim oamenii, nu minciunim, nu bruftuluim! De bârfit, mai bârfim, dar nu cu rea intenţie. Stăm şi noi de vorbă ca oamenii, pe marginea şanţului. Mai o glumă, mai o cugetare, mai o întâmplare, totul este să nu ne enervăm. Viaţa este mai frumoasă decât ne lasă să înţelegem vestitoarele care ţipă la noi de pe micile ecrane.

Gazda blogului – sărut mâna , cucoană! – mă sfătuieşte să spun motivele pentru care fac acest exces.

Ei, iaca, nu ştiu! Om vedea! Totul este să nu mă iau eu prea în serios.

Domniile voastre, însă, da!

Petru Dumitriu

4 răspunsuri to “Manifest împotriva crispării”

  1. DUMNEZEU 29 August 2012 la 16:46 #

    Sunt gata să comentez.

    • Petru Dumitriu 29 August 2012 la 18:48 #

      Comentariul nostru cel de toate zilele, dă-ni-l nouă, Doamne!

      Dar cu milă, Doamne, comentariile Tale sunt porunci pentru mine. Porunci noi, în vreme ce nici pe cele douăsprezece vechi nu sunt sigur că le-am urmat ad-literam.

      • DUMNEZEU 19 Noiembrie 2012 la 12:23 #

        Sfinte Petre!
        Preasfinte,
        🙂
        Bine te-am regăsit!
        Să trecem direct la subiect: sunt un ingrat. Poate cel mai mare şi mai leneş dintre câţi au existat şi vor exista vreodată. Nu am scuze, recunosc, dar iată că după cum bine ştii, Eu nu răspund nici măcar celor care se căiesc pentru păcatele făcute şi nici nu mă grăbesc să-i pedepsesc pe cei care păcătuiesc. Chiar şi Sfântul Augustin a remarcat că sunt indolent şi că până să le-o trag cu pronia cerească peste scăfârlie păcătoşilor, le dau timp să păcătuiască în continuare.

        Sper însă Sfinte Petre că nu îmi vei purta ranchiună că nu am mai apărut… Sper şi Eu…!

        În altă ordine de idei, ştiu că Fiul Meu te-a îmvăţat o scamatorie, aceea cu mersul pe valuri… Ia zi, ai mai exersat? Că nu-i totuna să fii pe val sub el… 🙂

      • Petru Dumitriu 24 Noiembrie 2012 la 18:38 #

        1. Doamne, bine-ai pogorât in mijlocul nostru.

        Așteptarea unei plăceri este prin ea însăși o plăcere!

        Păcătoși suntem, dar avem răbdare și uite că uneori rugăciunilor noastre li se răspunde. Așteptăm sa Te mai obișnuiești cu noi, și poate mai târziu o să îndrăznim să ne rugăm și pentru altele: să câștigăm bani nemunciți, să trecem examene nepregătiți, că doar n-oi fi Tu mai prejos de sfintele moaște pe care le-ai pus cu bunătate la dispoziția credincioșilor de pe toate meleagurile patriei.

        2. Tot ce mă înveți Tu, țin minte și socoteală, chiar de-i scamatorie. Firește că sunt pe val, am venit cu pluta, cu pluta sunt dus. Fluctuat nec mergitur, cum bine spuneau strămoșii noștri latini.

Lasă un răspuns

